14.8.05
Φαέθων
Πηγαινοέρχομαι χρόνια στην Κύπρο (αυτό μάλλον το έχετε καταλάβει) και είχα πολύ συχνά την ευκαιρία να παρατηρήσω τα μάλλον παλιά και κάπως ζαβλακοκαπνισμένα σκάφη της εταιρείας να λιάζονται στο αεροδρόμιο Λάρνακας. Πάντοτε αναρωτιόμουνα κατά πόσον πρέπει να εμπιστεύεται κανείς μια εταιρεία που δεν έχει να πληρώσει έναν σοβαρό γραφίστα για να της φτιάξει μια αξιοπρεπή λιβρέα (έτσι τη λέμε στο ελλήνικος;), ένα σήμα κι ένα λογότυπο της προκοπής.
Πέρσι, όταν η Aegean πρωτομπήκε στα κυπριακά δρομολόγια, πρώτα αναδεικνύοντας την αισχροκέρδεια του "καρτέλ" Ολυμπιακής-Κυπριακών και κατόπιν ρίχνοντας τις τιμές των ναύλων, είχε codesharing (ελλήνικος;) με την εν λόγω εταιρεία. Είχα ανησυχήσει σοβαρά και έψαξα τότε τον ιστότοπό τους, τον οποίο είχανε να ανανεώσουν από την τελευταία έκλειψη ηλίου. Μπήκα λοιπόν σε φόρα επιβατών και καθ' έξιν χρηστών αεροπορικών εταιρειών. Λίγες και μάλλον δυσοίωνες οι ιστορίες τους υπό τον ήλιο. Μόνον ένας επισήμαινε πως χάρηκε πολύ πετώντας μαζί τους για Αίγυπτο, επειδή πέρασε πάνω από τις Πυραμίδες. Ευτυχώς τελικά μάς βάλανε σε πτήσεις της Aegean και κάποια στιγμή η συνεργασία τους έληξε σιωπηλά.
Ο ταξιδιωτικός μου πράκτορας, ο θρυλικός Κωστάκης, ποτέ δεν κοιτούσε τα δρομολόγιά τους όταν του ζητούσα να μου κλείσει εισιτήρια. Κανα-δυο φορές τον ρώτησα μήπως υπάρχει θέση με τους ηλιολάτρες. Α, κλεισμένοι είναι, κι ύστερα με δέκα-είκοσι ευρώ / λίρες παραπάνω βρίσκετε με τις Κυπριακές...
Πέρσι, όταν η Aegean πρωτομπήκε στα κυπριακά δρομολόγια, πρώτα αναδεικνύοντας την αισχροκέρδεια του "καρτέλ" Ολυμπιακής-Κυπριακών και κατόπιν ρίχνοντας τις τιμές των ναύλων, είχε codesharing (ελλήνικος;) με την εν λόγω εταιρεία. Είχα ανησυχήσει σοβαρά και έψαξα τότε τον ιστότοπό τους, τον οποίο είχανε να ανανεώσουν από την τελευταία έκλειψη ηλίου. Μπήκα λοιπόν σε φόρα επιβατών και καθ' έξιν χρηστών αεροπορικών εταιρειών. Λίγες και μάλλον δυσοίωνες οι ιστορίες τους υπό τον ήλιο. Μόνον ένας επισήμαινε πως χάρηκε πολύ πετώντας μαζί τους για Αίγυπτο, επειδή πέρασε πάνω από τις Πυραμίδες. Ευτυχώς τελικά μάς βάλανε σε πτήσεις της Aegean και κάποια στιγμή η συνεργασία τους έληξε σιωπηλά.
Ο ταξιδιωτικός μου πράκτορας, ο θρυλικός Κωστάκης, ποτέ δεν κοιτούσε τα δρομολόγιά τους όταν του ζητούσα να μου κλείσει εισιτήρια. Κανα-δυο φορές τον ρώτησα μήπως υπάρχει θέση με τους ηλιολάτρες. Α, κλεισμένοι είναι, κι ύστερα με δέκα-είκοσι ευρώ / λίρες παραπάνω βρίσκετε με τις Κυπριακές...
Comments:
<< Home
Ανήσυχε (κατά δικά σου λεγόμενα) νέε,
Δε δημοσιογραφώ, υπάρχουν επαγγελματίες για αυτή τη δουλειά και οι μπλογκάδες πρέπει να το έχουμε υπ' όψη.
Έχω μια υποκειμενική (όπως όλοι μας) ίδια πείρα της εταιρείας και την καταθέτω. Τις πραγματικές διαστάσεις [της "τραγωδίας" (δυνατές λέξεις που τρίβονται ad nauseam και γαριάζουν)] του δυστυχήματος και τις μεγάλες αλήθειες της ζωής θα τις βρει κανείς αλλού. Εγώ μπλογκ μοιράζομαι. Λέτε να μου διαφεύγει η φρίκη αυτού που (θα μπορούσε κάλλιστα να είμαι εγώ που μου) συνέβη;
Όσο για το ευθυμογραφικό (;;;!) ύφος, έχουν επισημανθεί και αλλού οι κακές σχέσεις των συμπατριωτών σας με την ειρωνεία.
Ελπίζω να μην είχατε δικούς σας ανθρώπους εκεί μέσα. Εγώ ακόμα δεν ξέρω, για κάποιους φίλους.
Δε δημοσιογραφώ, υπάρχουν επαγγελματίες για αυτή τη δουλειά και οι μπλογκάδες πρέπει να το έχουμε υπ' όψη.
Έχω μια υποκειμενική (όπως όλοι μας) ίδια πείρα της εταιρείας και την καταθέτω. Τις πραγματικές διαστάσεις [της "τραγωδίας" (δυνατές λέξεις που τρίβονται ad nauseam και γαριάζουν)] του δυστυχήματος και τις μεγάλες αλήθειες της ζωής θα τις βρει κανείς αλλού. Εγώ μπλογκ μοιράζομαι. Λέτε να μου διαφεύγει η φρίκη αυτού που (θα μπορούσε κάλλιστα να είμαι εγώ που μου) συνέβη;
Όσο για το ευθυμογραφικό (;;;!) ύφος, έχουν επισημανθεί και αλλού οι κακές σχέσεις των συμπατριωτών σας με την ειρωνεία.
Ελπίζω να μην είχατε δικούς σας ανθρώπους εκεί μέσα. Εγώ ακόμα δεν ξέρω, για κάποιους φίλους.
Δεν θα αναρωτηθώ αν η επιλογή του ΑΝΤ1 να βγάλει δελτίο από τον τόπο του δυστυχήματος βρίσκεται στα όρια μεταξύ kibbitzing και μακαβριότητας. Θα ήθελα όμως μερικοί μερικοί να ξεκουμπίζονταν από τον δημοσιογραφικό χώρο. Μαζί με την ανθρωποφαγία τους.
"Πάντοτε αναρωτιόμουνα κατά πόσον πρέπει να εμπιστεύεται κανείς μια εταιρεία που δεν έχει να πληρώσει έναν σοβαρό γραφίστα για να της φτιάξει μια αξιοπρεπή λιβρέα (έτσι τη λέμε στο ελλήνικος;), ένα σήμα κι ένα λογότυπο της προκοπής."
Σωστή παρατήρηση. Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ σήμερα μόλις είδα πώς είναι εξωτερικώς τα αεροπλάνα της συγκεκριμένης εταιρείας.
Σωστή παρατήρηση. Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ σήμερα μόλις είδα πώς είναι εξωτερικώς τα αεροπλάνα της συγκεκριμένης εταιρείας.
Εγώ πάλι έχω την εξής απορία: Πέρασα πρόσφατα από τα κεντρικά της εταιρίας στη Λευκωσία. Ντρέπεσαι να μπεις μέσα από τους γρανίτες και τα λοιπά νεοπλουτίστικα.
Η γενική εμφάνιση της εταιρίας (οικονομική εικόνα) δεν συνάδει με την εμφάνιση των αεροσκαφών (συμφωνώ και επαυξάνω Sraosha). Μήπως έχουμε άλλο ένα θλιβερό παράδειγμα εταιρίας-πλυντηρίου για το παροιμιώδες πλέον στη Κύπρο ξέπλυμα;
Η γενική εμφάνιση της εταιρίας (οικονομική εικόνα) δεν συνάδει με την εμφάνιση των αεροσκαφών (συμφωνώ και επαυξάνω Sraosha). Μήπως έχουμε άλλο ένα θλιβερό παράδειγμα εταιρίας-πλυντηρίου για το παροιμιώδες πλέον στη Κύπρο ξέπλυμα;
@οζυμανδίας:
Αν είχαμε φτάσει στο σημείο τα μηχανικά προβλήματα να αναφέρονται σε σχόλια επιβατών, δηλαδή να είναι αντιληπτά από αυτούς, δεν θα χρειάζονταν οι τεχνικοί, ενώ θα ήταν αργά για πολλά ακόμα αεροπλάνα.
Επίσης, με κάποιες σκέψεις και σχολιασμούς δεν ξεφεύγουμε από τις πραγματικές διαστάσεις τις τραγωδίας, απλά διότι δεν τις γνωρίζουμε καν και ίσως να μην τις γνωρίσουμε και ποτέ. Και μάλλον αυτή είναι η χειρότερη τραγωδία.
Δημοσίευση σχολίου
Αν είχαμε φτάσει στο σημείο τα μηχανικά προβλήματα να αναφέρονται σε σχόλια επιβατών, δηλαδή να είναι αντιληπτά από αυτούς, δεν θα χρειάζονταν οι τεχνικοί, ενώ θα ήταν αργά για πολλά ακόμα αεροπλάνα.
Επίσης, με κάποιες σκέψεις και σχολιασμούς δεν ξεφεύγουμε από τις πραγματικές διαστάσεις τις τραγωδίας, απλά διότι δεν τις γνωρίζουμε καν και ίσως να μην τις γνωρίσουμε και ποτέ. Και μάλλον αυτή είναι η χειρότερη τραγωδία.
<< Home