.comment-link {margin-left:.6em;}

22.3.07

 

Της πατρίδος μου η σημαία

Έλληνες! Ξυπνήστε!

Πρώτα μας αλλάζουν την Ιστορία για να ικανοποιήσουν τους Τούρκους (μου το είπε ο πατέρας μου, δεν το ήξερα).

Μετά μας μπάζουν τον Πάριο στο Μέγαρο, και μάλιστα συνοδεία Βουλγάρων.

Μας καίνε και τα φυλάκια.

Αυτά τα ξέρετε. Αυτό όμως που εσείς οι νεώτεροι δεν ξέρετε είναι η πιο μεγάλη ατιμία. Τότε που εσείς οι νεώτεροι ήσασταν πολύ μικροί για να το καταλάβετε, κάποιοι μεγαλύτεροι απεργάζονταν την άλωση εκ των από έσωθεν του έθνους. Πώς; Αλλοιώνοντας τα σύμβολά του! Τα όσια και τα ιερά του.

Έτσι, το 1978, οι επάρατοι δεξιοί εβραίοι που κυβερνούσανε τον τόπο (έπρεπε να έρθει ο κόμπος στο χτένι, αδερφοί, για να έρθουν οι χριστιανοί στα πράγματα), παραμονές Χριστουγέννων ανοσιούργησαν. Συνωμότησαν και αντικατέστησαν με αυτό το ριγέ αντερί με τον μικροσκοπικό σταυρό πάνω αριστερά, το μέχρι τότες ταυτισμένο με ναύτες του Αιγαίου, φρεγάτες, μπρατσέρες κι άλλους κίναιδους, την εθνική σημαία μας! Έτσι, μέχρι και σήμερα έχουμε ξεμείνει με αυτή την παρωδία της αστερόεσσας για σημαία της Ελλάδος! Με τον μικροσκοπικό τετραγωνισμένο σταυρό!

Γι' αυτό κι εγώ εικονογραφώ το πολεμιστήριο τούτο σάλπισμα με εκείνη, την πάλαι, τη μία και μόνη και αιωνία σημαία των Ελλήνων και της Ελλάδος, ώστε να μη σβήσει η μνήμη Της! Αλίμονον, τότε ακόμη δεν είχε αφυπνισθεί το έθνος, δεν είχαμε ιδιωτική τηλεόραση και φρηλάνς πνευματικούς ταγούς -- μόνον κάτι αριστερούς με μούσια και ζιβάγκα.

Comments:
Επιτέλους, πάντα ήθελα να διαβάσω κάτι σχετικά. Ήξερα ότι η ανίερη πράξη της αλλαγής της σημαίας είχε γίνει με την επάρατη Μεταπολίτευση (η αρχή όλων των σύγχρονων δεινών στον τόπο), αλλά δεν ήξερα πότε. Και σωστά το επισημαίνεις Sraosha, o σταυρός στην καινούργια είναι, ωιμέ, πολύ μικρότερος. Και ρωτάω εγώ τώρα; Είναι τυχαίο αυτό;

Από το 1978 λοιπόν δακρύζουμε όταν βλέπουμε να κυματίζει το -προαιώνιο υποτίθεται- σύμβολό του έθνους με τις ρίγες. Πριν ούτε που μας ένοιαζε. Δε θα ήταν και προσβολή -μεγάλη τουλάχιστον- να την καις. Και δεν είναι αυτή με τις ρίγες που δοξάστηκε σε Σαγκάριο, Τεπελένη, Κύπρο κλπ.

Ευχαριστώ που μας διαφωτίσατε σχετικώς. (μέρες που είναι κιόλας)
 
Όλη η αλήθεια εδώ και εδώ.
 
Υπάρχει και κάποια άλλη αλλαγή ,παλαιότερη-δεν θυμάμαι που το είδα. Επειδή τα χρώματα της Βαυαρίας είναι τα ίδια, επί Οθωνα έγινε μιά ελαφρά τροποποίηση του μπλέ, γιά να ταιριάζει καλύτερα με τα χρώματα της δυναστείας.
 
Είμαι Πανεπιστημιακός κ έχω κάνει μελέτη 2 χρόνια γι ατην προέλευση της Ελλνικής σημαίας καταλήγοντας ότι η σημαία αποτελεί συνέχεια του οίκου των Βιττελσμπαχ και επιβολή Βαυαρικής κυριαρχίας και τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της χαλιμας ! (Πληροφριακά αναφέρω ότι η σημαία του Ρήγα εκφράζει τα ιδανικά του ελληνισμού και ότι κατα τη θητεία μου στο ναυτικό ένας άλλος ναύτης μου είπε ότι η σημαία του δεν είναι Βαρβαρική ! (Βαρβαρος κ απολίτιστος χριστιανός είναι σίγουρα) )
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?