.comment-link {margin-left:.6em;}

25.4.07

 

Τα ματάκια μας

Η στιχομυθία Οιδίποδα-Τειρεσία είναι πάντα στην καρδιά μου. Όπως το λέω, στην καρδιά μου. Η εξουσία δεν αρκείται στο να απαιτεί απαντήσεις, απαιτεί απαντήσεις που δεν την αμφισβητούν, που δεν αντικρούουν την -- όπως θα φανεί -- πολλαπλή στραβομάρα της. Ο Τειρεσίας έχει τη Γνώση, γι' αυτό είναι απρόθυμος να μιλήσει στην αρχή, παιδιαρίζει σχεδόν. Μετά τα λέει χύμα και αμέσως κατηγορείται ως συνωμότης και προδότης.

Εγώ που δεν έχω τη Γνώση, αλλά ματάκια και βλέπω, όπως τόσοι και τόσοι, είμαι κι εγώ απρόθυμος να μιλήσω για τα προφανή. Ευτυχώς τα λένε άλλοι.

Τέλος, επειδή δεν μπορώ άλλο, λέω να κόψω την τηλεόραση το πρωί και να βλέπω τσόντες στο εφεξής: να μας βγαίνουν τα ματάκια, αλλά τουλάχιστον να μας βγαίνουν τελέσφορα.
Comments:
"Oula gia ton poutto!"
 
Να βλέπεις το Χρίστο το μάγειρα από το ΡΙΚ1 σε ρόλο Μαμαλάκη-Βέφας.

Και η τσόντα, δεν βλάφτει.
 
@dimitris: Είστε χυδαίος. Και διανοούμενος. Μάλλον σας αρέσουν και τα τσιμεντένια κουτιά που φυλακίζουν τις ζωές μας (για τα λαμαρινένια κουτιά με ρόδες δεν παραπονιέται κανείς).

@drakouna: Αμ, δεν μπορώ. Πρώτον, ό,τι μαγειρεύει είναι λίγο βαρύ να το βλέπεις πρωί-πρωί (κι έχει ανεξαιρέτως κρέμα γάλακτος). Δεύτερον, και κυριότερο, όταν πέφτει η λεζάντα Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΑΝΤΑ στο κάτω μέρος της οθόνης ανταριάζομαι αποτόμως, νομίζω πως ήρθε η Δευτέρα Παρουσία κι εγώ είμαι ακόμα με τα σώβρακα και το μπωλ στο χέρι.
 
Eh, ti? Kritsinia spame?
 
(ακολουθει αποτυχημενη προσπαθεια ομιλιας στην κυπριακην)

Ε, κομπάροι, άντεζτε να υπογράψουτε για την Τσύπρον τζαι την Αμμόχωστον μας στο http://www.famagustaday.info/

(switch σε καλαμαραδικο ιδιωμα - ειπαμε, τα δικα σας ειναι η γλωσσα και το δικο μας το ιδιωμα)

Σοβαρα τωρα, αυτος ο Ομιλος Ισχυς (απο το ονομα και μνο κατι καταλαβαινεις) τι σοι ειναι?
 
Κοίτα όνομα, κοίτα και σελίδα.

Ε, εσύ τι καταλαβαίνεις;
 
Σορρυ αλλα απλα ηθελα να το επιβεβαιωσω χωρις να μπω στο σαιτ. Σιχαινομαι βλεπεις...
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?